Standerhejsning 2014

Tiden nærmer sig, hvor græsset forhåbentlig bliver grønnere og luften varmere. Det betyder samtidigt at fodboldsæsonen så småt begynder.

Fodboldsenior afholder derfor STANDERHEJSNING lørdag den 8. februar kl. 14 ved klubhuset i Gærum. Efter selve det formelle – med flagshejsning og taler – vil der være en times træning, for både herre og damer. Herefter går vi i klubhuset og spiser en gang varm suppe. Under spisningen vil trænere og ledere orientere om sæsonen 2014.

ALLE nye og gamle spillere er velkomne!

Trænere i sæson 2014;

Herresenior 1. hold: Brian Pedersen
Herresenior 2. hold: Kasper Østergaard
Damesenior: Belinda Christensen/Diana Christiansen
Oldboys: Mangler cheftræner (måske er det dig?)

Kom og vær med fra starten af sæsonen!

På gensyn
Fodboldseniorudvalget

NB: Medlemmer, der mangler at betale kontingent for 2013 eller tidligere, kan ikke deltage i træningen før det skyldige kontingent er betalt. Er du i tvivl om, hvorvidt du skylder, så kontakt kasserer Charlotte Hansen – kasserer@gaerum-if.dk, eller tjek selv ved at logge ind her (Du skal bruge den email du har oplyst til GIF som brugernavn).

Denne besked er skrevet i GIF nyheder, Senior nyheder. Bogmærk permalinket.