Nytårshilsen fra bestyrelsen

På bestyrelsens vegne vil jeg gerne ønske alle medlemmer, frivillige ledere, trænere, forældre og alle andre et rigtig godt nytår.

Vi kan se tilbage på et spændende 2014, hvor der har været stor opbakning til foreningens aktiviteter – det er naturligvis en forudsætning for at vi har en forening. Jeg håber personligt at ligesom mange vil benytte sig at vores tilbud i 2015.

Vi har de seneste to år haft en bestyrelse bestående af tre personer. Det har fungeret fint, men vi må erkende, at som tingene har udviklet sig, er tre for lidt. Der er simpelthen for mange opgaver til at vi kan løfte dem alene. Derfor vil vi fra bestyrelsens side frem mod generalforsamlingen, arbejde på at finde flere folk til bestyrelsesarbejdet. Så hermed en opfordring til at melde sig og tage del i det frivillige arbejde med at lede foreningen.

På den kommende generalforsamling, der plejer at blive afholdt i februar/marts, vil vi ligeledes fremlægge et oplæg til udvikling af foreningen. Det er vigtigt for os som bestyrelse, at der er bred opbakning til de visioner og ikke mindst ambitioner vi har med foreningen. Vi håber rigtig mange medlemmer vil være med til at drøfte dette på vores generalforsamling.

Endnu engang rigtig godt nytår.

Pbv
Lars

Denne besked er skrevet i Forsidenyheder, GIF nyheder, Nyt fra bestyrelsen. Bogmærk permalinket.

Der er lukket for kommentarer.