Nyt fra bestyrelsen

Så er det blevet tid til lidt nyheder fra bestyrelsen

Generalforsamling
I marts måned afholdte vi vores årlige generalforsamling – du kan læse referatet andet steds på hjemmesiden. Bestyrelsen har efterfølgende konstitueret sig med Lars som formand, Kirstine som næstformand og Charlotte som kasserer. Så intet nyt her.

Frederikshavner-ordningen
Kommunen har varslet besparelser på kultur- og fritidsområdet og det vil ramme os yderligere på tilskuddene fra kommunen. Vi er i forvejen blevet reduceret i tilskud og det går åbentbart den vej. Derfor har vi – og vil fortsat – arbejde på at reducere unødvendige omkostninger. Det vil vi gøre uden at det kommer til at gå ud over vores aktivitetsniveau. Det betyder samtidig at vi skal ud og finde alternative indtægter.

Vinteraktiviteter
Vi er allerede i gang med at planlægge vinteraktiviteterne og vi forventer at vi kan tilbyde svømning til vinter. Det vil foregå i Østervrå svømmehal, men for at det kan lykkes er det nødvendigt med voksne, der vil være instruktører, samt nogle livreddere. Så kunne du tænke dig at give en hånd med så kontakt bestyrelsen.

Det samme gælder for vores aktiviteter i gymnastikafdeling. Hvis du har lyst til at være instruktør på et af vores kendte hold til efteråret – eller har du lyst til at starte noget helt nyt op – så kontakt bestyrelsen. Jo flere instruktører, desto flere aktiviteter. Alt sammen til gavn og glæde for vores børn.

Arbejdsdag
Vores klubhus trænger efterhånden til en kærlig hånd både indvendigt og udvendigt. Derfor planlægger vi en arbejdsdag den 30. august. Vi håber på godt vejr, så vi kan grille og hygge om aftnen. Vi håber naturligvis at alle vores medlemmer (og evt deres forældre) vil støtte op og give en hånd med. Mere info kommer senere, men sæt gerne kryds i kalenderen allerede nu.

På glædelig gensyn
Bestyrelsen

Denne besked er skrevet i Forsidenyheder, GIF nyheder, Nyt fra bestyrelsen. Bogmærk permalinket.