Forårsopvisning og Generalforsamling

Vi har som noget nyt – og som et forsøg – planlagt at afholde forårsopvisningen og foreningens årlige generalforsamling i forlængelse af hinanden. Hensigten er at få flere forældre til at møde op til generalforsamlingen. Og der er ingen fare for at blive valgt til noget man ikke ønsker. Der er frivillige til alle nødvendige pladser i diverse udvalg – MEN der kan sagtens bruges flere hænder, så har du lyst til at finde ud af om det er noget for dig, så kontakt gerne bestyrelsen på forhånd.

Sammenlægningen betyder samtidig, at vi bryder med to gamle traditioner i idrætsforeningen; dels at vi plejer at holde generalforsamlingen en onsdag aften og dels at det plejer at foregå i foreningens klubhus. Halvdelen af foreningens aktiviteter foregår på skolen, så det er ikke helt uvante omgivelser for medlemmerne.

Det foregår LØRDAG DEN 29. MARTS i Minihallen på Gærum Skole. Generalforsamlingen foregår i storrummet på skolen.

Programmet for dagen ser således ud:
Kl. 10.00 – Start
Kl. 10.15 – Opvisningen begynder:

• Fælles indmarch for gymnasterne
  • Abekattesjov v/ Linda & Mette
  • Dans v/ Sandra Severinsen
  • Spring gymnaster v/ Christina & Kirstine
  • Fælles udmarch

Kl. 12.00 – Pause (Vi vil så gerne ha´ du bli’r – det er også ok, hvis du først kommer nu)

Kl. 12.15 – Generalforsamling GIF’s Venner
Kl. 12.30 – Generalforsamling Gærum IF
Kl. 14.00 – Tak for i dag

Dagsorden ifølge vedtægterne (Dagsordnen lægges på hjemmesiden efter den 24. marts).

Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal mailes til formanden (info@gaerum-if.dk) senest d. 24. marts.

Årsregnskabet kan i ugen op til generalforsamlingen rekvireres hos formanden på info@gaerum-if.dk

Det er naturligvis helt frivilligt om man vil deltage i begge arrangementer. Mens generalforsamlingen foregår vil der være mulighed for at børnene kan lege i hallen under opsyn.

Ved generalforsamlingen er foreningen vært ved en let forplejning samt øl/vand.

Vi håber at se mange forældre og medlemmer til begge arrangementer.

Denne besked er skrevet i Forsidenyheder, GIF nyheder. Bogmærk permalinket.