Støt GIF og tilmeld dig til ForeningsEL

1913_energinord_foreningsel_b_rn_300x250pxI 2012 gav ForeningsEL en indsprøjtning på ca. kr. 10.000 til GIF.

Og det koster ikke medlemmerne én krone!

Derfor gentager vi nu succesen og sætter endnu mere turbo på ForeningsEl. Tilmeld dig inden 21. juni 2013 og vær med i lodtrækningen om 3 x 2 årskort til Aalborg Zoo.

En bonus, der er værd at kæmpe for!
Energi Nord, der står bag ForeningsEL, giver 15 foreninger mulighed for at vinde en ekstra bonus på 7.500 kr. inkl. moms. Vi skal være med i kapløbet allerede fra start! Det er nemlig de 10 første foreninger, der når 100 nye tilmeldinger på ForeningsEl, der løber med sejren.

For at alle – store som små foreninger – har en chance for at vinde, trækker Energi Nord også lod om 5 gavekort blandt de foreninger, der minimum får 50 tilmeldinger til deres aftale.

Du sparer også penge!

Prissammenligning Opgørelse for 2012

Frederikshavn Forsyning;        gns 37,47 øre
MarkedsEL (EnergiNord)         gns 37,26 øre
KvartalsEL (EnergiNord)           gns 37,37 øre
ForeningsEL;                                 gns 37,07 øre

(priserne er hentet fra de respektive leverandøres hjemmesider)

Vil du vide mere om ForeningsEL, hvad vi bruger pengene på eller har andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Lars Sørensen, M. 29 48 63 98, eller mail: info@gaerum-if.dk

Du kan i øvrigt læse mere om ForeningsEl lige her http://gaerum-if.dk/foreningsel/

Denne besked er skrevet i GIF nyheder. Bogmærk permalinket.