Program for årets sommerfest

Så er programmet for året sommerfest 2012 på gaden. Du finder det her!

Festudvalget har gjort alt for, at festen kan blive lige så vellykket som tidligere år – og vi håber selvfølgelig på stor publikumsopbakning fra byen og oplandet.

Formålet med sommerfesten er ikke blot at more og fornøje, men også at give en god økonomisk støtte til klubkassen – så vi kan fortsætte det vigtige arbejde til gavn og glæde for børn og unge i klubben.

Vi vil også her gerne takke for den velvilje og støtte vi har mødt hos de mange erhvervsdrivende i Gærum og Frederikshavn men hensyn til annoncer i det trykte program, samt for de flotte gevinster, vi har fået til vore to tombolaer.

Tak for den flotte opbakning til vor forening. Vi kan så samtidig bede publikum om også at støtte disse firmaer, der på den ene eller anden måde har støtte os.

– og til alle: Mød frem på idrætspladsen og vær med til at skabe en dejlig sommerfest for vor by!

Alle er hjertelig velkommen.

Rigtig go’ fornøjelse i de fire fest dage – og på gensyn!

Venlig hilsen
Gærum Idrætsforenings Venner

Denne besked er skrevet i GIF nyheder. Bogmærk permalinket.

Der er lukket for kommentarer.