Nye puljer

Så er de nye puljer til efteråret kommet fra DBUJylland. De ser ud som følger:

Serie 4 har fået følgende pulje:

• Gærum – nærmere præsentation unødvendig
  • Frederikshavn fI – Oprykker fra serie 5 og er klubbens 4. hold. Det er altid meget spændende at se, hvilke spillere de kan finde frem til lokalbragene…
  • Strandby/Elling IF – var også i samme pulje som GIF i foråret. Et hold vi kender med meget unge spillere, som med mere rutine og held kan gå hen og blive en outsider til en topplacering.
  • Lendum – også fra forårets pulje. Et meget fysisk stærkt hold, og trods deres placering nederst i puljen (de reddede sig i sidste runde ved at slå Strandby) var det et hold, som GIF havde stort besvær med at besejre. Det lykkedes også kun i anden runde på hjemmebanen i Gærum.
  • Skagen 1 – nedrykker fra serie 3. Et hold, som GIF for et par sæsoner siden kæmpede med i både serie 3 og 4. Et hold med unge spillere krydret med flere gamle førsteholdsspillere, som kan afgøre kampene til deres fordel. Ligner et godt bud på et hold, der vil spille med om oprykning. Er klubbens andethold. Førsteholdet spiller i Jyllandsserien.
  • Skagen 2 – Klubbens 3. hold og oprykker fra serie 5 fra en kreds, som de vandt ret sikkert. Spændende at se, hvilke spillere, der er på holdet.

Alt i alt en pulje med mange lokalbrag og, desværre, 2 laaaange ture til Skagen. Det bliver spændende at se, om GIF igen skal være med i toppen og spille med om oprykningen, som er klubbens målsætning.

Serie 5 har fået følgende pulje:

• Gærum IF – oprykker fra serie 6. Et hold med en ENORMT bred trup med mange unge spillere krydret med et par “ældre” spillere. Der går rygter om tilgang af spillere, der kan forstærke holdet, så det bliver interessant at følge GIF’s andethold og se, om de kan blive i rækken eller måske ligefrem rykke op ????
  • Bangsbo – serie 5 i foråret og var i pulje med det hold fra FfI, som nu skal spille mod serie 4. Er Bangsbo’s andethold og rykkede op fra Gærums pulje i efteråret 2010. Et godt hold, som GIF kender lidt til fra dengang.
  • Lyngsaa 2 – serie 5 i foråret og var i pulje med Bangsbo. Er andethold i Lyngsaa og et forholdsvis ukendt bekendtskab.
  • Syvsten IF – serie 5 i foråret og i pulje med Bangsbo og Lyngsaa 2 og er andethold i Syvsten. Sluttede lige under toppen efter Sæby og FfI men var tæt på at rykke op, så det er givetvis et hold som igen vil være med i toppen af rækken.
  • Sæby Skjold IF – serie 5 i foråret og fra den samme pulje som Bangsbo, Lyngsaa 2 og Syvsten. Sluttede som nummer 2 lige efter FfI men havde ikke nok point til at rykke op. Et hold, som helt sikkert vil være med i toppen igen. Er tredjehold i Sæby.
  • Understed IF – nedrykker fra serie 4. Et hold, som GIF kender en del til, især fra kampene mod GIF’s førstehold. Et hold, som helt sikkert også vil være at finde i toppen, og de vil sikkert gå efter igen at rykke op i serie 4.

Altså også en pulje med nogle interessante lokalopgør og med nogle gode hold, så GIF kommer helt sikkert på hårdt arbejde for at bevare en status som serie 5-hold efter efteråret.

Held og lykke til begge hold !

Denne besked er skrevet i GIF nyheder, Senior nyheder. Bogmærk permalinket.

Der er lukket for kommentarer.