Rock i Frederikshavn

Gærum IF er en del af sammenslutningen Sportens Venner, som består af klubberne Gærum IF og Kvissel/Ravnshøj IF. Deres primære arbejde består i at afvikle Rock i Frederikshavn i samarbejde med Uffe Hansen. Rock i Frederikshavn finder sted hvert år i juni måned og er et stort arrangement, hvor Gærums frivillige hjælpere er med til at få besat de mange vagter og arbejdsopgaver, der skal løses. Arrangementet er en indtægtskilde, som de seneste år har været nødvendig for at drive klubben.

Sportens Venner afvikler derudover 1-2 koncerter mere om året, typisk i Arena Nord, hvor det er enkelt-kunstnere/bands, der spiller.

Rock i Frederikshavns  hjemmeside med program, billetpriser osv. kan findes her: Rock i Frederikshavn

Gærum IF vil gerne sige tak til de mange frivillige hjælpere, som altid står klar til at hjælpe, når de forskellige arrangementer skal afvikles. Uden jeres hjælp var det umuligt!

Der er lukket for kommentarer.